mandag den 23. september 2013

PTW konkurrence

Picturing har lavet en kitklub. I den anledning har de lavet en konkurrence - den vil jeg selvfølgelig gerne vinde.

Opgaven gik ud på at lave f.eks. et LO fra deres kit-logo.


Jeg har valgt at bruge et billede fra vores tur til Bornholm, med solnedgangen i Allinge.


Papiret købte jeg den dag den fysiske butik åbnede. Det er fra My Mind´s eye og er virkelig lækkert. Washi tapen er fra gemmerne. Jeg har "byttet" splatsene ud med små tyrkise og en enkelt pink sten.
Banneret er tegnet i hånden. Bag fotoet er der dels et lag, der er kantet med en MS punch og dels en flakon, jeg har købt i en genbrugsbutik.

5 kommentarer:

  1. super fint Lo du har lavet. fortsat dejlig aften

    SvarSlet
  2. Sikke et flot LO du har fået lavet...

    SvarSlet
  3. Rigtig fint LO, du har lavet her. Held og lykke med konkurencen.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO, og sikke en fin ide med bling i stedet for splat.
    Flot med blonderammen om fotoet.
    God weekend herfra.

    SvarSlet